Cisco vylepšilo možnosti sledování síťového provozu
Společnost Cisco představila nová softwarová řešení, která IT týmům nabízí lepší přehled o dění v jejich sítích.
Propojení informačního řešení ThousandEyes s nástroji AppDynamics a nejrozšířenější řadou přepínačů Cisco poskytuje zákazníkům detailní přehled a schopnost řešit závažné problémy u digitálních aplikací a služeb.
Podniky stále větší měrou přechází na SaaS a cloudové služby s cílem zvýšit svoji flexibilitu a akceschopnost. Zároveň s tím stoupá jejich závislost na sítích a službách, které jsou mimo jejich kontrolu, například veřejný internet. Ačkoli tyto domény nemají přímo pod kontrolou, musí zajišťovat kvalitu a dostupnost služeb. ThousandEyes pomáhá tento problém vyřešit tím, že poskytuje okamžitý přehled o externích sítích a službách, díky němuž může podnik svým zákazníkům a zaměstnancům zajistit kvalitní digitální zkušenost.
„Agilita, flexibilita a škálovatelnost nikdy nebyly důležitější. Mnoho firem proto začíná využívat výhod prostředí, kde primární roli hraje cloud,“ říká Todd Nightingale, viceprezident a generální ředitel společnosti Cisco.
„Toto představuje významný milník, kdy širší okruh zákazníků společnosti Cisco získává do rukou podrobné aktuální informace o internetovém provozu, a to tehdy a tam, kde je nejvíce potřebují. Nikdo jiný tak podrobný a ucelený přehled nenabízí.“
Po akvizici ThousandEyes v roce 2020 společnost Cisco integruje:
- ThousandEyes Network a Internet Intelligence do AppDynamics Dash Studio
Začleňuje tak měření výkonu sítě a internetového připojení od ThousandEyes do nástroje pro tvorbu přehledových panelů nové generace AppDynamics Dash Studio. Tato nová integrace poskytuje jednotné informace síťovým, aplikačním a cloudovým týmům, aby mohly rychle izolovat a řešit problémy v celém digitálním ekosystému a zajišťovat špičkovou kvalitu digitálních služeb pro zákazníky i zaměstnance.
- Poskytne ThousandEyes Internet a Cloud Intelligence do Catalyst 9000
ThousandEyes je nyní automaticky součástí přepínačů Catalyst řady 9000, kde poskytuje ucelený přehled, od interních sítí a poboček po všechny aplikace, sítě a služby mimo přímou kontrolu podniku. Zákazníci mohou okamžitě odhalit zdroj potíží s výkonem aplikací, zjistit, kde dochází k výpadkům, a vyslat příslušné pracovníky problém vyřešit, to vše bez dodatečných nákladů na hardware či software.