Bohemiasoft nabízí e-shopům nový bezplatný nástroj pro rychlý rozjezd podnikání
Společnost Bohemiasoft nově uvedla na trh novou e-shopovou platformu nazvanou FlexumShop, která slouží jako snadný a bezplatný nástroj pro rozjezd online podnikání pro začínající internetové podnikatele.
Internetové obchodování zažívá v posledních letech v Česku obrovský boom a čím dál tím více lidí se rozhoduje založit své vlastní online obchody. Dle posledních statistik, každý 200. obyvatel v Česku provozuje svůj vlastní e-shop. S nárůstem počtu internetových obchodů se také objevují nové nástroje a platformy, které mají za cíl pomoci novým podnikatelům a umožnit jim co nejsnadnější start v této oblasti. Jedním z takových nástrojů je e-shopová platforma FlexumShop, která je určena zejména novým internetovým podnikatelům, kteří si chtějí vytvořit svůj vlastní e-shop. Co je na této platformě výjimečné, je skutečnost, že ji lze využívat navždy zdarma a umožňuje novým podnikatelům co nejrychlejší start jejich e-shopu.
„Vyvíjeli jsme FlexumShop tři roky, ale věděli jsme, že chceme novou platformu nabídnout v základní verzi zdarma. To znamená, že podnikatelé si mohou otevřít a provozovat celý e-shop s veškerou potřebnou funkcionalitou bezplatně,“ říká Jaroslav Hansal, zakladatel společnosti Bohemiasoft.
Majitelé obchodů mohou v základní verzi FlexumShopu prodávat až 500 produktů, využívat integrované platební brány a dopravce, provozovat obchod na vlastní doméně Kromě toho mají možnost si přizpůsobit vzhled svého e-shopu pomocí více než deseti moderních responzivních šablon. Nicméně, jak zdůrazňuje zakladatel společnosti Bohemiasoft, Jaroslav Hansal: „Víme, že se eshopaři budou chtít odlišit od tisíců dalších konkurenčních e-shopů, proto jsme jim dali také možnost si plně vizuálně svůj obchod přizpůsobit.“
Business model: Marketplace
Přestože Bohemiasoft nabízí e-shopovou platformu zdarma, má jeho tým promyšlený obchodní model. Podnikatelé, kteří chtějí využívat externí aplikace a konektory, například pro doručování přes Zásilkovnu, pro účetnictví v Pohodě nebo pro další marketingové nástroje, budou platit malé měsíční poplatky. Platforma totiž obsahuje i marketplace aplikací, které eshopaři mohou využívat zdarma nebo za poplatek. Jak majitelé e-shopů rostou a potřebují se propojit s dalšími službami, budou podle Jaroslava Hansala tyto aplikace využívat.
„Startujícím podnikatelům v e-commerce nechceme klást omezení, co se týče technického řešení e-shopu. Další služby jim především pomohou, když začnou růst. Do marketplacu budeme postupně zařazovat další aplikace, ať už placené či nikoliv,“ vysvětluje Jaroslav Hansal, princip marketplacu.
Majitelé e-shopů, kteří využijí platformu FlexumShop, se nemusí omezovat pouze na lokální trh, ale mohou rovněž expandovat na zahraniční trhy. Platforma podporuje další jazyky a měny, za příplatek je také možné rozšířit sortiment nad limit, který nabízí základní verze. I zde se však jedná o korunové, maximálně nižší desítky korun v podobě měsíčních příplatků. „Když započteme případné využívání dalších vymožeností platformy, celkově se dostaneme na částky, které dle našich propočtů budou stále nejnižší na trhu. Věříme, že naše platforma pomůže eshopařům vyrůst. Pokud chceme i my z toho profitovat, bude to naším společným zájmem,” uzavřel Jaroslav Hansal