Trendy

České firmy neumí do HR zapojit sociální sítě

Podle průzkumu z loňského roku využívá sociální sítě při hledání nových zaměstnanců jen 10 % českých firem. Třeba nejrozšířenější profesní síť LinkedIn má v Česku téměř milion uživatelů, přesto je přímo firmami využívána minimálně. Přes 40 % tuzemských společností dá přednost najímání personální agentury.

„Pokud se už firmy v Česku rozhodnou proniknout do online světa, v drtivé většině se soustředí výhradně na Facebook a LinkedIn. Oslovit především mladé lidi přitom mohou i prostřednictvím dalších sítí,“ řekl Michal Hardyn, zakladatel kariérního portálu VímVíc.cz.

Workshop Digitální HR pro personalisty a lovce talentů s názvem Digitální recruitment: Nábor přes sociální sítě a HR marketing proběhne na podzim ve dvou termínech v Praze a v jednom v Brně. Provázet jím budou dvě výrazné osobnosti českého online světa. Matěj Matolín je zakladatelem nejčtenějšího HR blogu u nás Lovec hlav, Michal Hardyn je pak specialistou na internetové projekty a start-upy a kromě VímVíc.cz stojí za vznikem cashbackové platformy Tipli.

Účastníci školení se dozvědí, k čemu se Facebook hodí víc než Twitter nebo jaké fotografie dávat na Instagram a které naopak na jiné sociální sítě. Dostanou možnost osvojit si praktické rady pro účelnou práci s populárními i méně známými sociálními sítěmi a udělají si celkovou představu o tom, jak se klasický HR svět mění a jak s ním mohou zvládnout udržet krok.

„Během školení nezůstáváme nikdy jen u teorie. Ukazujeme osvědčené příklady nejrůznějších fungujících kampaní, připravujeme práci v terénu a pestrou paletu cvičení, takže si účastníci mohou vše okamžitě vyzkoušet. Dostanou od nás i spoustu materiálů pro správný rozvoj nově nabytých dovedností,“ vysvětluje Matěj Matolín.

Školení proběhne v Praze v termínech 19. září a 19. října 2017, v Brně pak v termínu 5. října 2017. Registrovat se je možné na www.digitalnihr.cz.