Hyperloop One míří i do Evropy
Výsledkem tohoto výběru je devět potenciálních tratí na evropském kontinentu počínaje tou nejkratší spojující Estonsko s Finskem (90 km) a konče u nejdelší trati napříč celým Německem (1 991 km). Spojené království dostane dokonce tři tratě, první povede skrze města na severu země, druhá propojuje severní a jižní část ostrova a třetí je navržena mezi Skotskem a Walesem.
Trať |
Vzdálenost |
Estonsko – Finsko | 90 km |
Polsko | 415 km |
Nizozemí | 428 km |
Korsika – Sardínie | 451 km |
VB – severní města | 545 km |
Španělsko – Maroko | 629 km |
VB – spojnice jihu a severu | 666 km |
VB – Skotsko – Wales | 1 060 km |
Německo | 1 991 km |
Hned tři z tratí vedou přes moře, což by mohlo způsobit značné potíže při výstavbě jejich výstavbě. Nicméně Hyperloop velmi rád tvoří tunely, které také plánuje při stavbě tratí ve velké míře využít. Nebude se ale pouštět do klasických vrtaných tunelů, které by stály společnost spoustu peněz i času. Mnohem rychlejší a levnější řešení nabízí ponořené tunely či Archimédovy mosty. Kdy by mohl tento dopravní prostředek reálně zavítat na evropský kontinent, zůstává záhadou. Nicméně první funkční dráha Hyperloop by mohla začít jezdit v Dubaji od roku 2020. Dříve tedy rozhodně ne.
Ve fotogalerii si můžete prohlédnout všechny navržené tratě seřazené podobně jako v tabulce, dle vzdálenosti.