Zprávy

HP představilo iniciativy na pomoc zákazníkům

Společnost HP Inc. nabízí zákazníkům i partnerům podporu, s jejíž pomocí se vyrovnají s provozními a finančními problémy, způsobenými epidemií viru COVID-19.

Skupina Integrated Financial Solutions společnosti HP Inc. nyní nabízí celou řadu možností financování a životního cyklu produktů, včetně odkladu, resp. snížení plateb až do roku 2021, krátkodobých pronájmů a hotovostní podpory pro zařízení HP ve vlastnictví zákazníků prostřednictvím zpětného pronájmu při prodeji.

Oprávnění zákazníci mohou převést stávající pracovní prostředky ve svém vlastnictví na platební řešení nebo získat technologie, které bezprostředně potřebují, s omezením splátek v roce 2020, což sníží jejich nároky na cash flow. Zákazníci mohou také využít odložených splátek nebo se zaregistrovat do programu pronájmu počítačů, jenž je k dispozici u smluv na vybavení po dobu 12 měsíců. Po 12 měsících lze pronájem prodloužit nebo zařízení zakoupit či vrátit k modernizaci.

Nejen virtuální podpora v oblasti kyberbezpečnosti 

Společnost také spustila podpůrný bezpečnostní program, který řeší potenciální rizika v oblasti kyberbezpečnosti u těch, kteří pracují nebo studují z domova. Kromě tipů a poradenství online nabízí HP zdarma zákaznické webináře, věnované bezpečnému nastavení v režimu home office. 

Až do 30. září 2020 bude HP rovněž nabízet zdarma svoji službu HP Sure Click Pro, která pomáhá chránit uživatele před hrozbami souvisejícími s internetem, e-mailem a dokumenty. HP Sure Click Pro rozšiřuje stávající produkt HP Sure Click o dodatečné funkce, například úpravy dokumentů typu Word a Excel v izolovaném kontejneru. Tato nabídka bude k dispozici pro všechny počítače se systémem Windows 10, od společnosti HP Inc. i od jiných výrobců. 

„Upřímně řečeno, ve světě obráceném vzhůru nohama kvůli koronaviru nemohlo uvedení těchto bezpečnostních řešení přijít v lepší chvíli,“ řekl Patrick Moorhead ze společnosti Moor Insights & Strategy. 

„Více lidí než kdy dříve musí pracovat doma a tato zařízení mimo podnikové sítě musejí být plně zabezpečená, jako by byla v kanceláři. I když se jednoho dne věci více méně vrátí do normálního stavu, je jasné, že pracovníci jsou každým rokem mobilnější.“

Nepřetržitá zákaznická podpora 

Kvůli zvýšené poptávce po zákaznické podpoře vyškolilo HP své zástupce, aby zvládali různé druhy požadavků současně, zajistilo pracovníkům přístup k potřebným technologiím z domova a využívá možnosti chatu, sociálních sítí i webové podpory. Zákazníkům se doporučuje při řešení problémů v první řadě používat virtuálního agenta jako doplněk ke specifickým informacím o onemocnění COVID-19, zveřejněných na webové stránce podpory HP.