Zprávy

Nová zálohovací kapacita během 15 minut

IT zaměstnanci jsou známí svojí malou ochotou komunikovat s ostatními lidmi. Nejraději vše vyřeší e-mailem, nebo ještě lépe prostřednictvím aplikace či objednávkového formuláře. Ovšem v případě potřeby rozšířit datovou kapacitu pro externí zálohování to dosud není možné. Běžný postup zahrnuje telefonické či mailové dojednání schůzky s obchodním zástupcem providera, jednání s ním a teprve potom, s nějakým odstupem, je potřebná kapacita k dispozici. To ovšem kombinuje dva faktory, které nemají „ajťáci“ rádi: Osobní jednání a čekání.

Řešení společnosti MyCom Solutions však oba problémy odstraňuje. Požadavky na kapacitu stačí zadat do webového formuláře, zaplatit prostřednictvím firemní platební karty, což zabere jen zmíněných pár minut. Potřebná kapacita je pak obratem k dispozici. Není třeba s nikým se domlouvat, ani na něco čekat. V případě, že firma nemá platební kartu, je možná úhrada pomocí proforma faktury. Tu lze využít i k předplacení kapacity pro budoucí využití.

„Chtěli jsme nabídnout řešení externího zálohování, které je opravdu uživatelsky nenáročné, skutečně rychlé a pohodlné. Podle dosavadních zkušeností z testovacího provozu se nám to s MyCom BackUp podařilo, protože reference z firem, jako je Severotisk, FormicaGroup a další, byly veskrze pozitivní,“ uvedl ředitel MyCom Solutions Lukáš Vejman.

Díky MyCom BackUp ušetří pracovníci zhruba dva až tři dny času, který jim zatím spotřebuje domlouvání s providerem, čekání na jeho zástupce a čekání na zpřístupnění kapacity. Díky tomu, že novou kapacitu získají během pár minut, se mohou nerušeně věnovat své běžné práci, což je to, co od nich vyžaduje jejich zaměstnavatel.